2009-04-24 | 17:29:42
16+



Min kompis säger att jag berättar för lite om min vardag xDD. Så jag tänkte berätta mer om det. Hahaha. Idag så hade jag skola som alla andra barn :( På morgonen kollade vi på film (film är rolig men inte faktafilmer O.o....). Sedan hade man lektion osv, sen hade vi gympa :D Det är en av mina bästa favoriter, ahahah.... Man softar ju där x]

På vägen dit såg jag en urgullig hund ^^ Först stod den på fötter, aa, verkligen, skitsött :O.. Men hann inte ta bild på den för att det var så långt bort men jag tog bild på den i alla fall :]

Kompisen som jag nämde nyss kommer att gästblogga nån gång idag här :] Men i slutet får hon säga att hon är Parrot..
Juste, har jag sagt att det var varmt idag? Det var det, 16 plussgrader (?!)
Kommentarer
Postat av: MissCM

naw, vilken söt hund!

2009-05-04 @ 09:24:38
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback