Vad har jag blivit kär igen? Jo, nämligen twilight, hahah, men jag är inte lika besatt av den igen som förut. Varför har jag inte bloggat igår då? Haha, för jag hade nämligen ingenting att blogga om :) Jag är lika rastlös som vanligt (!) och jag chattar hela tiden. Inatt, asså (3 dec 00:00) sov jag, hahah B-) och jag vaknade 04:00. Sen somnade jag igen och efter 4 timmar vaknade jag igen. Som mönstret påföljer så somnade jag, hehe, aa, då vaknade jag 11:00 för jag kunde inte andas. Min näsa var täppt... Det här lovet suger verkligen, haha, jag har inget att göra och så är jag förkyld och sånt, inte roligt... Än så länge (som Homer Simpsons säger!). Jag tänker sova tidigare idag och jag hoppas att jag inte vaknar var fjärde timma för jag har svårt att somna igen när jag är inte trött. Min madrass blir oehört varmt när jag ligger på den i omkring 5 minuter. Eller så är det jag som blir varm, hehe...!
Just det! Imorgon så är det jul, otroligt snabb går tiden, jag blir nästan lite förvirrad, haha. Vanligtvis så brukar jag alltid följa med tiden, kan inte förklara denna mening, haha..! Men i år så har mycket förändras tycker jag och så snöar det!
Det är kallt men utsikten är vacker, vitt.
Jaja, jag skulle egentligen ägna det här inlägget åt att berätta varför jag blev kär i twilight/taylor igen men det verkar som om att jag alltid blir dishraterad av andra saker, haha, ja, åter till saken. Jag blev kär i twilight igen för denna video:

Kommentarer
Postat av: Kim Ngan <3

Hahah de gjorde om taylor swifts låt! hahhahha xD

2009-12-23 @ 22:07:27
URL: http://sweetcokiedreams.blogg.se/
Postat av: Roberta

aah, because i will be busy with christmas xD!



have a nice xmas!! (:

and i agree with you, its so pretty this year with all the snow, all the white, even though its cold. :)

2009-12-23 @ 23:53:41
URL: http://poisonouskitten.blogg.se/
Postat av: aisha

O-M-G nu tack vare dig, så är jag sååååå KÄR i han jacob!!!!!!!

2009-12-24 @ 18:11:57
URL: http://tthesisters.blogg.se/
Postat av: liv

haha älskar twilight och den här var rolig xD

2010-01-01 @ 00:15:45
URL: http://livtwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback