2009-05-27 | 19:05:55
I'm back :)

Ja, ni kanske tänker vad konstig rubrik det står, ''im back?''
men det har jag för tillfället.. det är jag som kallades pratkvarnen parrot haha och det kallar jag mig ibland. Jag ska presentera mig nu lite kort. Jag kallas amj men också pratkvarnen parrot :) och varför? jo, för att jag pratar mycket? typ alldeles för mycket.. eller vad tycker du Donkey?:) Men ja, jag & donkey går i samma klass och har känt varandra sen dagis typ, hon är en underbar person och en god människa ska ni veta! :) och hon har en sån talang för att rita och måla och allt möjligt, tro mej jag VEET.

Men iaf man ska ju skriva om sin dag & sånt eller hur?
Jo, det började med att jag vaknade vid klockan 6 min mamma väckte mej så tidigt, inte konstigt att jag kände mej så trött och så när jag var och duschade, efter det åt jag mat. Och min vän Jennifer ringde mej så vi drog tillsammans till skolan. Där mötte jag Donkey Hihi :) med sin kusin och vi två gick tillsammans till klassen och var där en stund sen drog vi till ett ställe där vi och några klasskamrater (tjejerna) skulle fika haha :) det var skoj! Speciellt för mig som nästan drack en hel  fanta flaska - själv :) yes! HAH
Men ja, sen hade drog vi tillbacka till skolan och plugga och sånt. Vi sluta klockan 3, och jag var så trött. Jag ska vara ärlig och säga att jag sovde på geografi lektionen, en stund. Det var ju avslappnande, jag lovar ;)!
Jag är lite små sjuk nu, har ont i halsen, fruktansvärt! Usch! :) Hoppas ni har haft en underbar Onsdag.
Och glöm inte att kolla på champion leauge finalen idag för dem som är intresserade av fotboll som mig (a)
, Manchester united - Fc barcelona.
Barcelona är ett tufft lag, och bra naturligtvist! Men jag hejar på Manchester :)! Heja heja!

pusshej, / pratkvarnen parrot

Kommentarer
Postat av: elin

Hej på dig, är allt bra ? :)

2009-05-27 @ 19:53:50
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
Postat av: jesi

Christiano Ronaldo spelar i Man U va? haha xd ingen koll asso .. xd

2009-05-27 @ 20:20:56
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Lydia

Bilderna du ritat är jättefina ^-^

2009-05-28 @ 13:09:21
URL: http://lydiafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback