2009-11-13 | 21:07:38
Fredag den 13 aka Otursdagen


Jag älskar Breaking Dawn citatet <3 Jag skrev citated på Bilden blev inte exakt likt för jag kom inte ihåg xD

Okej, idag hade jag otur, för första gången på terminen var jag aktiv på idrottslektionen, hahaha, men så kom oturen. Jag stukade mitt finger med en basketboll, grym jag är va :D? Men det går snart över, hehehe. För nu kan jag skriva på datan ^^
Jag har också farit till stan idag, kom hem med en jacka, kanske jag visar upp den på bloggen :D? Jag köpte den i alla fall på H&M. De hade erbjudande så jag tog den, heheh.
Jag ska göra en ny bloggdesign snart ;)


 

På citatet står det:

When you loved the one who was killing you, it left you no options.
How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give, how could you not give it? If it was someone you truly loved?

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaajjjs :D

2009-11-13 @ 21:36:15
URL: http://shiquitos.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan. Först och främst. Superfin blogg!



Jag läste någonstans att du kan berätta hur man får upp menyn bredvid headern samt hur man delar upp den?



Du kan jag skicka ett mail och försöka förklara om du har tid.

2009-11-13 @ 22:51:21
URL: http://aidantaustas.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Ja eller hur xD Ahahah <3

2009-11-15 @ 01:03:43
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback