2009-10-04 | 14:37:38
Ingen rubrik


Ett motiv som jag alltid ritar när jag har tråkigt.

SHUUUUUUUU EVERYONE ;)!
Jag vaknade kvart över tio idag, tidigt eller hur?! :O! Igår gick jag till stan med mina kusiner ^^ Vi gick till Åhléns först och jag prövade lite mascara. En av mina kusiner gjorde också det. Efter jag har testat mascaran tog jag bort den direkt för jag tycker det ser konstig ut och jag använder nästan (0.01%) aldrig smink :P.
Jag är jätteglad för igår fick jag välja en sak som kostade under 20 kr från en av mina äldre kusiner.
Gissa vad jag köpte :D? Haha, det är iallafall ingen tjej sak utan en penna, hahahaha! Men jag gillar det jag valde för jag valde en 8B penna. Hur mycket har jag längtat efter en sådan x]?
Vi gick i stan i typ 3 timmar! Mina ben kändes som spagetti, jag är verkligen inte född för att shoppa, haha, näe, det är inte min naturliga talang (synd) :'(

När vi har åkt hem från stan tänkte vi åka till mormor men vi stannade hemma hos en av mina kusiner. De andra gick till mormor men jag stannade tillsammans med en annan. Vi hade riktigt roligt tycker jag iallafall.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter och jag chattar med mina kompisar och bloggar. Senare ska jag sticka till min kusin igen :D! Jag ska visa en bild som jag har ritat med min 8B penna snart, när jag är klar med den, det då, hehe... Mitt nuvarande projekt är att sticka en halsduk, jag tycker det är tidfördrivande (bra!).
Det verkar som om jag är på bra humör nu ju :D! Men så är det inte, haha, på fredag ska jag ha NO-prov och någon dag i veckan kommer jag ha ett MA-prov :(
Bye! Ska träna på provet, uppdaterar mer snart :D

Kommentarer
Postat av: linnea

fräsig blogg :)

2009-10-04 @ 14:50:36
URL: http://behindlinneaseyes.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: Jaaa! ahha ;D jag vet inte en vad det står men men, i like it "2! =D



Ska vi följa varann på bloglovin btw? ;)

KRAMAR PÅ DIG SÖTASTE! :)

2009-10-04 @ 15:31:59
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Emina

svar: haha ja men jag undrade om du skulle vilja en design till mig, skulle vara snällt av dig. Och när jag mena jag kan vara med på tvälingen så menade jag typ att det skulle vara som ett tack typ..

2009-10-04 @ 17:11:21
URL: http://stylebyeh.blogg.se/
Postat av: Emina

svar: haha ja men jag undrade om du skulle vilja en design till mig, skulle vara snällt av dig. Och när jag mena jag kan vara med på tvälingen så menade jag typ att det skulle vara som ett tack typ..

2009-10-04 @ 17:11:21
URL: http://stylebyeh.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv: Haha tack!

Men då måste man träna skit mycket och jag är mer inne på musik än ritning och målning. Men jag älskar att kolla på saker som andra har gjort ^^

2009-10-04 @ 18:05:42
URL: http://tinaangel.blogg.se/
Postat av: simone

Du verkar duktig på design alltså, jag behöver verkligen hjälp med en liten detalj, punkterna framför mina länkar i menyn, vet du hur man gör..?

2009-10-05 @ 11:02:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback