Jag erkänner att bilden är ful xD; hahaha, men jag har såklart en excuse :P Jag ritade inte med photoshop för min dator är ceppad nu, så den här datorn som jag skriver på nu har ingen photoshop. Ritade på sumopaint - hahah xD rolig namn förresten! - och den här datorn är bärbar och jag har ingen mus... xD Men whatever, bara inlägget har en bild :-)

Så, idag har jag varit i nordstan och luffat runt. Juste, åkte till Jysk och köpte en kudde, min fd kudde var så gammal att den sprack xD, jag menar tyget då, hehe. Jag gillar att sova på hårda kuddar, men jag gillar att krama mjuka kuddar ^w^ haha. Och sedan så har inte jag gjort något mer.

Nu ska jag berätta om igår; först gick jag till Lisa och kollade på stardoll (xD hahhaha), sedan gick vi ut med min kusin Ngan och hennes bror. Och Christine. Christine fick en bild av mig =D Ska visa imorgon, hahah ^w^ Och när vi väl åkte till mormor så gjorde vi inte något speciellt xD
Kommentarer
Postat av: Kim Ngan

Tuyen. Kan du inte skapa länk till min blogg på namnet Kim Ngan ist för Ngan?



Tack i förväg! :P

+ så tog du rubriken från låten min bror öppna i lördags ju! eller? asså den där rihanna låten. "love the way u lie"

2010-08-09 @ 18:41:39
URL: http://sweetcokiedreams.blogg.se/
Postat av: Donkey

Kim Ngan:Okej då xD, hahah, brukar ju kalla dig för Ngan, men visst, and, yeah, I like that song :D

2010-08-09 @ 19:11:31
URL: http://sweetmagic.blogg.se/
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Mycket mysik bild! Har du några favoritbloggar eller någon blogg med bra design tips? :)



Skulle du kuna ge några tips när det gäller illustration? :D

2010-09-06 @ 09:27:09
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback