2010-12-18 | 22:56:59
Laaaa :D

Vad jag har gjort under dagen - Jag sov fram till klockan 12. Jag ville egentligen inte vakna men min mamma sa "Jackan har kommit, det finns bara en kvar!" och det fick mig att hoppa ur sängen direkt xD.

Sedan gick jag till toan, obviously, stannade där i en halvtimma, fattade inte hur jag lyckades! Haha, sen duschade och jag och därefter åt jag nudlar :P
Och efter det läste jag Harry Potter fanfics, något som jag har gjort väldigt regelbundet den senaste tiden :)
Därefter var det bara att åka till Stadium och köpa Everest jackan, haha, det är första gången jag har en riktig vinterjacka... Men det är bara för att det är den kallaste vintern på 100 år, och det verkar som att de framkommande vintrarna blir värre så det är lika bra att förbereda sig :D
Jag gick hem, åkte till mormor med min kusin Hieu och vi lekte Mario Kart på Nintendo Wii, hahah, skillnaden var att jag fick trampa på en cykel för att bilen ska åka medans min bror, kusin och morbror behövde bara trycka på en knapp xD. Det var i alla fall en rolig träning :)




Nu ska jag skriva upp mitt första betyg, hahah, bloggen är som min dagbok och det är roligt att kolla bak i tiden, om hur jag reagerade och så vidare :D

Jag fick sammanlagt 255 poäng... Som jag blev glad över men ändå inte, I'm a greedy human, you see...
Bild - MVG - tjaa, I kind of expected it så jag blev inte suuuuperglad
Eng - MVG - My English has improved, hasn't it ;D? I was happy but not really happy because I kind of hoped that I'd get MVG x)
HKK - G - Hahahahah xD! Talar för sig själv va? Jag är inte bra på att laga mat eller allt som är relaterat med hushåll O.o
Idrott - G - Jag förväntade mig det, hahah x( I've just got to face the truth that I suck xD
MA - VG - Ehm, I kind of expected that too, men matte är svår xD
C-språk - Spanska - VG - Hehe, jag är glad att jag fick VG men jag vill ha MVG :( Pity pity, men från den positiva sidan så har jag bara haft det i en termin :D
Musik - VG - Gissa om jag blev shockad när jag såg detta o.O! Haha, trodde att jag skulle få G, men nähe :D Men Lisa gav en ganska bra förklaring
NO - VG - Förväntade mig det, fick ju trots allt VG på alla uppgifter i NO så jag var inte exalterad över detta.
SO - VG - Ha! Här var jag exalterad för jag "failade" på ett prov och var orolig att jag bara skulle få G :(
Slöjd - VG - Samma reaktion som spanskan fast jag gillar inte syslöjd lika mycket som spanskan då...
SV - MVG - Woot woot! Hahaha, här förväntade jag mig inte att jag skulle få MVG och det var här jag blev superduperglad xD Jag dansade t.o.m!

Well, yes, that's all :P Tillsammans är de 17 ämnen och jag fick ta bort en och det var idrott - dumma HKK, även om jag ska skylla på mig själv för att jag fick det xD - och då blev det 255 poäng :)

Woops, skrev för mycket ;O!
Kommentarer
Postat av: Meeimei

SV: HAHA! NONONO XD

2010-12-19 @ 12:38:25
URL: http://meeimei.blogg.se/
Postat av: Meeimei

SV: SER DU NÅGOT SVART ELLER?-.-

2010-12-19 @ 13:36:37
URL: http://meeimei.blogg.se/
Postat av: Suri

HAHA vet xD men jag använde photoscape och jag är nybörjare på det här >_<.

2010-12-19 @ 18:45:46
URL: http://suurii.blogg.se/
Postat av: Suri

Jag vill också höra när My sjunger >_<.

2010-12-20 @ 22:41:14
URL: http://suurii.blogg.se/
Postat av: Suri

Oj råka skriva kommentaren på fel ställe xD

2010-12-20 @ 22:41:51
URL: http://suurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback