2010-07-16 | 15:01:19
Vintage


Haha, bilden är gjord i enbart Photoshop xD, jag gillar den, som nästan alla andra bilder jag skapar xD Hahaha C(: jag gillar vintage effekten :D

hej hej :p xD Hahah, jag Bloggar i telefonen igen för att min bror har tagit över datorn xD det är tur att comviq erbjuder en sån bra kampanj :) (max 1 kr per dag om man går in i internet) idag är det ganska varmt fast också blåsigt, jag gillar det, en bra kombination. Och, Shit, jag måste börja sova tidigare, vanligtvis brukar jag sova 11 och vakna 9 xD men nu sover jag 1 och vaknar 11! Och det är inte bra för jag har svårt att vända tillbaka dygnet... Detta är inte ett så långt inlägg, men det är bra att jag uppdatera, Hahaha :D Ah, nu har jag en jättelust att färga håret, Hahah, det kanske beror på min kusin men jag kommer inte få för att min mamma ej tillåter, det skadar håret :( men jag bryr mig inte xD eller jo, men vill ha, Hahahah, jag tycker att jag ha skrivit skitmycket men det kanske beror på att jag har skrivit mycket koder i det har inlägget :p och det är väldigt jobbigt varje gång för att få upp symbollistan så jag använder utan t9 när jag skriver koderna xD Hahaha, wow, det e varmt ute :D har på mig shorts och jag är rädd för myggor. Men kan inget göra då det är för varmt xD bye bye, ska Blogga mer :)
Kommentarer
Postat av: Kim Ngan

haha tack för reklameringen! :D



Najjs bild ^^

2010-07-16 @ 18:20:22
URL: http://sweetcokiedreams.blogg.se/
Postat av: Josefin Bellini

Underbar bild, verkligen! Hur lång tid tog den?

2010-07-30 @ 14:12:56
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: christie

fin blogg! fina bilder, har du designat bloggen själv :O?

2010-09-12 @ 13:58:19
URL: http://chrjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback