2010-05-16 | 18:20:12
It's you and me...

Okej, hahah, detta är mitt andra grej i Adobe Flash CS4 Professional, började med en annan grej igår, ett päron, som blev fail, hehe, detta är inte heller världens bästa :O Men den är bra, for me xD, hahaha, så glaaaaaad :D

Jag har simmat idag och i fredags, det var längesen jag gjorde det...! Imorgon ska jag ha idrottsdag, it's not funny, enligt min kusin ska man springa 800m, pip, hahah, som om jag skulle orka!
Denna helg har varit supetråkig. B. O. R. I. N. G.
PIIAAP åt den där idrottsdagen. Ska vara där 8.30. Tar en halvtimma dit. Brukar börja 9.30. Min skola ligger en hållplats ifrån mig. PIIAP, :@

PS. DEN DÄR FLASH GREJEN ÄR SÅ FAIL :( Hahah, just wait about a year, jag ska förbättra mig som illustrationer (6)
Kommentarer
Postat av: Shiquitos

Idrottsdag är bättre än So =)

2010-05-16 @ 18:23:17
Postat av: Kim Ngan

TUYEN!!!!!

Skulle inte du publicera vår?????!!!! :O

2010-05-16 @ 20:31:29
URL: http://sweetcokiedreams.blogg.se/
Postat av: Felicia

:O:O,. jag kan typ inte se ngt allas :O :(!!!!!



sv.. jag ? göteborg? ahha neeej stockholm :D du?

xD

puss och gonatt!!

2010-05-16 @ 23:28:38
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback