2010-10-10 | 19:18:46
Lame Title

Bilder som jag har gjort under 2010, haha, det finns fler såklart men jag orkade inte lägga in dem, och så som man ser så finns det bilder jag aldrig lagt upp. Hon tjejen som har svart kort hår var till en novell. De lila Converse-paren var inspirerad från en som jag känner.

 

Och jag måste bara säga, jag känner mig lycklig? Jag vet inte varför, men det känns som om jag inte har så mycket att tänka på, fastän ändå inte. Konstigt...

Ahh, 2009 var det första året som mina illustrationer har blivit utskrivna. Det kändes coolt, haha, för jag har aldrig skrivit ut dem, i slutet av april skrev Emma ut min illustration. Sedan i september eller någonstans vid hösten skrev jag ut fler bilder i skolan för min Svenska uppgift. 2010 började jag jobba på skoltidningen, haha, och då var det jag som gjorde hela tidningens layout :O Haha, wow alltså!


Och nu så hade vi en SO-uppgift. Jag jobbade i en grupp, vi tilldelades en grupp, vilket visade sig vara KristDemokraterna. Vi skulle representera dem och berätta vad de/vi ville göra. Så vi kom på att vi skulle göra en broschyr xD And I was the one who took care of the layout :p Blev lite för mycket färg, hehe xD

Tja, jag skulle egentligen inte skriva så mycket?! Tänkte bara uppdatera med några meningar, haha!

I alla fall, jag blir glad när man skriver ut mina illustrationer, och jag skulle gärna jobba som en layout-direktör <33

Kommentarer
Postat av: AANNA

Haha tog du med det jag skrev ? XD

Iaf det ser äkta ut! :O Det borde vara kdemokraternas riktiga :)

2010-10-10 @ 20:40:41
Postat av: Donkey

Anna: Neopp, gjorde inte det xD, ahhah, du gav inte ens mig fakta -.-'' Eller C(=?

2010-10-10 @ 22:13:03
URL: http://sweetmagic.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag skrev ALLT de sa- Det var de som int gav mej fakta! c(:

Kan inte vi ha en blogg tsm. Vill blogga men orkar inte haha :/

2010-10-14 @ 16:56:54
Postat av: Diimans

fint!:)<3

2010-10-24 @ 22:34:07
URL: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback