2012-10-12 | 15:09:07
Det är freeedag mhhhhmmhmmm
Tjaaa, dagen var ju rätt blandat - började med mig trött gåendes till hållplatsen samtidigt som min näsa håller på att frysa av...! Kom precis i tid till mattelektionen och höll på att somna där samt svenska lektionen. Nu när jag tänker tillbaka undrar vad vi ens gjorde i svenskan? Just ja, argumentation och debattartiklar. Jag måste förbättra min argumentationsförmåga, heh. Är lat av mig och bryr mig oftast inte om att argumentera utan ignorerar problemet. Låter inte särskilt bra, hahaha.
 
Som igår kunde jag inte låta bli Line Camera för den är så beroende framkallande. Finns så många människor och variationer att skapa :D Bortsett från det började jag och Nina bli hemskt nervösa inför en debatt vi skulle hålla i engelskan. Jag hade inte övat alls förrän igår på kvällen (!) men mitt tal var runt 40 sek ifall jag drog ut det medvetet.
 
Det gick rätt så bra, vi diskuterade om könsroller borde existera och båda parterna lyckades övertyga publiken lika väl. Vår grupp fick ett A, men som läraren sa ska man ta betyget med en nypa salt då det är svårt för henne som lärare att bedöma. Aja, nu är det FREDAG så jag ska försöka hålla mig borta från skol-relaterade saker - borde väl inte vara så svårt?
 
Kommande planer? Jag ska hem till Cindy och där ska vi chilla och förhoppningsvis titta på filmen Upp. Jag ÄR efterbliven när det gäller populära filmer (Grease - typ 20 år efteråt började jag se den) och Harry Potter (som jag började på i slutet av 2010).
 
TAGGAD!!!
 
I'm out.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback