2012-10-11 | 21:36:00
Goddagens alla gubbar o gummor!
Nu har man väl det rätt tråkigt trots läxan som står och väntar på en. Men nästan allt är roligare än att plugga. Tja, borde konstatera att jag nu går i Mikael Elias och kunde inte ha varit mer nöjd! Idag har jag inte haft lektioner i Mikael Elias då kemi-lektionen var till för att skriva labbrapport och idrotten till en undersökning. Istället för att njuta av en ledig dag väljer jag att gå till Hvitfeldtska och ha lektioner där med mina vänner som går i ekonomi.
 
Det är så att min vän föraktar skolan så mycket och jag blir väldigt nyfiken om hur det verkligen är i Hvitfeldtska så jag tänkte att jag kunde lika gärna ta tillfället i akt. Och alla hennes påståenden om Hvit stämmer in.
 
Hahaha, jag dör av att tänka på alla bilder som jag och hon mestadel tagit kort på! Flummiga bilder på oss med boobs on fire, pedo looks etc. Line Camera är bäst, så är det bara.Åh, hur jag bara önskade att jag kunde lägga upp bilderna men de kommer tyvärr skrämma skiten ur er (non-existent läsare). Men en eller två bilder kan jag la bjuda på :D!


 
#1: En sån där flummig bild på Cindy (dvs. min vän) och mig själv under ekonomi lektionen, haha, Line Camera är en riktig bra tidsfördrivare. #2: Och en normal bild då tagen av Lisa med mig, Cindy, Vicki och Anna :D. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback