Missade jag skriva något hela 2015?! Dayuuum.

Hur ska jag recapa det snabbt då? Trean i gymnasiet var b ä s t. Jag hade typ en lektion schemalagd om dagen och när man väl var i skolan så umgicks man med sina kompisar och lärare. Det var inte så mycket att göra. Blev vääääldigt intresserad av astrofysik (hittade denna guldklimp: waitbutwhy.com).

Jag tog studenten. Ja, top 5 moments/days of my life. Oslagbart. Går inte att beskriva det med ord, den härliga känslan av konstant lyckorus från morgon till kväll -- och långt in i natten! Vi hade studentfrukost hos Emelies lilla trädgård i centrala delarna av stan, sen var vi i skolan och gav våra fina mentorer inträde till en spadag med valfri person på Upper House. Och sen var det... utspring!

Sommaren passerade omärkbart. Det regnade då och då, som det alltid gör (sommaren 2014 was the summer of the summers).

Och poof -- så stod jag på Götaplatsen för Chalmers mottagning. Började nämligen på IT. Vet ej vad jag tycker. Uppfyllde inte mina förväntningar. I nuvarande stund väntar ett års studieuppehåll på mig. Har alltså kalla fötter för IT. But we'll see in a year.

Har målat MASSOR och tagit akvarellmålandet på större allvar de sista två åren. Gillar utvecklingen.

Adios, amigos!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback