2009-11-10 | 19:58:13
NM 09 <3333



Jag har tråkigt!!!!! Jag vill blogga men min bror har invanderat datan :@ Åh, jag längtar tills new moon <3, fattar inte hur snabbt tiden går. Jag har gått 2 månader i min nya skola, och juste! Det snöar hos oss idag, redan i början av november!!! Egentligen är det inte snö, skulle hellre kalla det för slask, hahaha, åh, jag hatar det :@

Tillbaks till skolan, allt funkar bra ju :D Hehehe, jag måste vara lite ego och skryta ibland ju ;)
Och så suger jag på att sminka mig *sigh* Jag önskade att jag var naturligt fin, men det är jag inte, vad ska jag göra åt saken... JAG HATAR FONDATION, ALLT SMINK :@!

Lots of love, ihhhhhhhhh. Ok, det lät totally not me, hahaha, xD, aldrig att jag säger så xD

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbigt med din copyright XD

Hahaha söt werewolf<33 :D



Hatar också smink... Men vad gör man inte för New Moon. Stackars mig fick ta på mig "extra strumpor"

:¨)

2009-11-10 @ 20:05:52
URL: http://shiquitos.blogg.se/
Postat av: E

L'NGTA TILL NEW MOON :D

synd bara att detr 15 års gräns ?

2009-11-11 @ 10:37:50
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback