2013-05-10 | 23:39:00
Iron Man 3
Idag gick jag på bio igen (med Cindy) trots min tajta budget men klart jag skulle för det var Iron Man som skulle visas med självaste underbaraste Tony Stark! Jag har ingen som helst aning varför jag aldrig har sett trilogin sen innan men det var i vilket fall ingen besvikelse.
 
Upplevelsen var däremot det. Vi hade med oss egna 3D glasögon från SF och jag vet inte om det var anledningen till att 3D:n såg hemsk ut? Vanligtvis har jag inte haft några större problem med att titta på filmer i 3D fast just i det här fallet önskar jag att jag valde utan 3D istället (om valet nu ens fanns, jag är inte så säker på det). Genom första halvan av filmen hade jag huvudvärk av de suddiga bilderna men sen... Ja, då sattes actionscenerna igång och hela jag var spänd. Varenda liten muskel. Jag rös av spänningen men också av faktum att jag satt där helt stilla i en salong med överdriven luftkonditionering.
 
Haha, det fanns en scen där en av motståndarna visades på duken från ingenstans och jag med mina snabba reflexer hoppade då tillbaka i stolen. Resultatet? Cindy skrek, hahaha ^^. 
 
I vilket fall, Iron man 3 är helt klart sevärd, och dess föregågnare med :) (som de flesta förmodligen har sett).
 
The feelings for this movie is aKJDHujs, yeap and I totally dig JARVIS <3.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback